ارسال لیست خرید و سفارش قطعات

فروشگاه پارت برای راحتی کاربران و صرفه جویی در زمان ارزشمند مشتریان گرامی، اقدام به دریافت لیست سفارش و تامین قطعات موردنظر از بازار برق و الکترونیک تهران نموده است. در ادامه شرایط ارسال لیست و سفارش جمع آوری قطعات ذکر شده است.

  1. آپلود لیست و استعلام قیمت رایگان خواهد بود.
  2. لیست ارسالی باید مطابق با نمونه درج شده در سایت باشد تا مراحل استعلام قیمت و جمع آوری قطعات هرچه سریع تر طی شود. کاربران می‌توانند لیست را از سایت دانلود کرده و همان لیست را پرکرده و مجددا ارسال نمایند.
  3. لیست ارسالی باید در فرمت عکس (jpeg یا PNG)، اکسل و یا PDF باشد.
  4. پس از ارسال لیست، کارشناسان فروش لیست را بررسی کرده و لیست خرید وارد مرحله استعلام قیمت خواهد شد. فروشگاه پارت این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که سفارش ها را در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش خواهند شد. اما به دلیل رعایت حقوق تمامی مشتریان، در صورتی که لیست خرید تا قبل از ساعت ۱۶ آپلود شود، نتیجه استعلام قیمت “قطعا” در روز کاری بعد به اطلاع مشتری خواهد رسید و لیست هایی که بعد از ساعت ۱۶ در سایت آپلود شود در اولویت بعدی قرار می‌گیرند و “ممکن است” نتیجه استعلام قیمت به دو روز کاری بعدی موکول شود.
  5. در طول پردازش سفارش، کارشناسان پارت با شما از طریق ایمیل و تماس تلفنی با شما در تماس خواهند بود.
  6. پس از استعلام قیمت، برای تایید سفارش و شروع جمع آوری قطعات میبایست مبلغی که به عنوان پیش پرداخت از سوی فروشگاه پارت در نظر گرفته شده است را پرداخت نمایید.
  7. قیمت هایی که در سایت درج شده اند مربوط به فروش تک قطعات هستند و با قیمت هایی که در لیست خرید به کاربر اعلام می‌شود تفاوت خواهد داشت (عموما پایین تر خواهد بود).

برای ارسال لیست خرید، محدودیتی جهت تعداد کالاهای مجود در انبار وجود ندارد چراکه در صورتی که کالایی در انبار “پارت” موجود نباشد، از بازار قطعات برق و الکترونیک تهیه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید قطعاتی را در لیست خرید خود وارد نمایید که در سایت وجود ندارند یعنی وجود یا عدم وجود قطعه ای در سایت، در استعلام لیست خرید تاثیری نخواهد داشت.

این نکته قابل ذکر است چنانچه مشکلی در استعلام لیست خرید وجود داشته باشد کارشناسان پارت موضوع را با شما در میان گذاشته و در جهت پیشبرد کار شما نهایت تلاش خود را خواهند نمود.